Stránky

úterý 8. dubna 2014

Svíčková a králík






Svíčková tady na blogu již byla, a pro velký úspěch se objevuje znovu. Trochu jsem musela recept upravit a možná ani nepřeháním, když řeknu, že zjednodušení receptu vůbec neznamená ztrátu chuti, ba víc, omáčka byla ještě lepší, než minule. 

V My Food Market jsem objevila i králíka a můžu jen doporučit. Vlastně, z úseku řeznictví My Foodu můžu doporučit všechno ;)

Dodržuji autoimunitní protokol, ale to neznamená, že bych si pořád vařila jen sama pro sebe. Bylo by to pracné a tak malé porce se mi připravovat nechce. I když máte nějakou speciální dietu, nemusíte pořád vařit zvlášť, tento recept je dokonalým příkladem. 

Na 4-6 porcí:

půlka králíka
250 g mrkve
150 g pastináku
2 bobkové listy
šťáva z půlky citronu na dochucení
sádlo
sůl

Králíka naporcujeme, zeleninu očistíme a nakrájíme na kroužky. V hrnci ohřejeme sádlo, podusíme zeleninu a přidáme kousky králíka. Okořeníme a zalijeme horkou vodou. Vaříme cca hodinu, dokud maso nezměkne. Kousky masa a bobkové listy vybereme. Zeleninu rozmixujeme, dostaneme hladkou a jemnou omáčku. Dochutíme citronem. 

Jako přílohu jsem podávala cuketové nudle. 

2 komentáře:

  1. Dnes jsem to připravila k obědu. Výborné! :-) Nebyla jsem fanouškem klasické moučné svíčkové, ale toto je mňamka! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky svíčkovou moc nemusím, ale tato je lehká a jednoduchá, navíc chutná i klukům :)

    OdpovědětVymazat